Social Media

prowadzenie fanpage
realizacja kampanii reklamowych
audyt i strategia

Social Media - czym są dla marketingu?


Jeszcze kilkanaście lat temu niektórzy ludzie marketingu podchodzili do mediów społecznościowych „jak pies do jeża”. Kto jednak w miarę szybko pojął, że nastała rewolucja, według której konsumenci nie tylko mieli już moc decyzyjną, ale sami zaczęli tworzyć treści, ten zdążył dostosować się do nowych zasad gry. Media społecznościowe są dla marketingu niesamowitym polem do testowania najróżniejszych i najnowszych metod reklamowych. Ma to związek z możliwie szybkim wprowadzeniem nowej strategii promocyjnej oraz funkcjonalnością social mediów. Wystarczy wyobrazić sobie, jak długotrwałym i żmudnym procesem było wdrażanie kampanii reklamowej w latach 60. Teraz często marketingowca i odbiorcę dzieli jedno kliknięcie myszką.

 

Dlaczego marka powinna istnieć w Social Media?


80% Polaków korzysta z Internetu, a dla wielu z nich, szczególnie młodych, jest to najważniejszy kanał informacyjny. Między innymi z tego powodu żadna marka nie może sobie aktualnie pozwolić na nieistnienie w sieci, a szczególnie w mediach społecznościowych, które są najczęściej odwiedzanymi stronami internetowymi. Współcześni konsumenci cenią sobie możliwość szybkiego kontaktu z daną firmą - najczęściej odbywa się to nie przez wizytę w jej siedzibie czy telefon, ale właśnie wiadomość czy komentarz na portalu społecznościowym. 

 

Dzięki social mediom możliwe jest bardzo sprawne informowanie swoich odbiorców na przykład o zmianach w asortymencie czy też reagowanie na aktualne wydarzenia. Można pokusić się o samodzielne prowadzenie firmowego fanpage’a, jednak lepiej oddać to w ręce fachowców, którzy znają dynamicznie zmieniające się tendencje marketingowe oraz narzędzia do targetowania grupy docelowej.

 

 

W jaki sposób agencja interaktywna może pomóc zaistnieć firmie w mediach społecznościowych?


W agencji reklamowej Sky & Sand lubimy media społecznościowe a marketing XXI wieku to również przemyślana obecność marki w mediach społecznościowych. Social Media to kolejny, coraz bardziej powszechny kanał promocji marki w Internecie i idealne narzędzie do budowania jej wizerunku w oczach Klienta. Obecność firmy na Facebooku czy Instagramie pozwala firmie, marce bądź produktowi pokazać się z innej - bardziej otwartej na ludzi strony. Dzięki temu można zdobyć większą uwagę odbiorców oraz nawiązać z nimi przyjazną relację. Prowadzenie fanpage’a marki musi łączyć ze sobą dwie z pozoru sprzeczne ze sobą cechy: z jednej strony przebiegać według pewnego przewidzianego przez określoną strategię firmy planu, z drugiej reagować spontanicznie na świat wokół, być „tu i teraz” (jest to tak zwany real time marketing). Treści powinny być przyjemne, podane w prosty sposób, zachęcający jednak do głębszego zainteresowania się daną marką i jej produktami czy usługami. Dla naszego studia reklamy Social Media to drugi dom, dlatego potrafimy zdziałać tam cuda!

Kontakt

Zapraszamy do kontaktu
i na dobrą kawę!

logo sky&sand

Napisz kilka słów o projekcie
by otrzymać niezobowiązującą ofertę

Wypełnij wymagane pola
Wypełnij wymagane pola
*pola wymagane