Co powinna zawierać strona internetowa firmy?

Rozpoczynając pracę nad projektem strony internetowej, można poczuć się przytłoczonym ilością decyzji i możliwości. W tym artykule postaramy się rozwiać wszelkie wątpliwości, kierując Cię krok po kroku przez kluczowe etapy projektowania witryny.

Jak stworzyć tożsamość firmy?

Jak stworzyć tożsamość firmy?

Wszystko co dobre w biznesie zaczyna się od chwytliwej nazwy. Każdy przedsiębiorca, który decyduje się rozpocząć własną działalność, szybko staje przed wyzwaniem, jakim jest naming - czyli nazwanie firmy, jak również oferowanych produktów czy usług. Naming mówi Twoim klientom, kim jesteś.

Znajdź grupę docelową, z którą rezonujesz

Czujesz, że Twoje działania marketingowe opierają się na nieustannym przekonywaniu ludzi do Twojego biznesu? Czas przełamać stagnację! Odblokujmy potencjał przekazu, optymalizując grupę docelową.

Prowadzenie profilu firmy na Facebooku – samodzielnie czy poprzez agencję?

Prowadzenie profilu firmy na Facebooku – samodzielnie czy poprzez agencję?

Konto firmowe na Facebooku może przynieść przedsiębiorcy realne korzyści w postaci lojalnych klientów, wzrostu popularności marki czy zysków finansowych.

Strategia komunikacji – czyli sekret rozpoznawalności wielkich firm

Strategia komunikacji – czyli sekret rozpoznawalności wielkich firm

Strategia komunikacji stanowi kluczowy komponent strategii marketingowej. To oryginalny plan, który wspiera kreowanie spójnego wizerunku firmy we wszystkich kanałach komunikacji.