Content marketing

artykuły i treści merytoryczne do materiałów drukowanych
artykuły SEO
artykuły na portale blogowe

Czym jest Copywriting?


Dlaczego reklama telewizyjna opowiada taką, a nie inną historię? Dlaczego dana firma wykorzystuje właśnie ten slogan reklamowy? Dlaczego Neil Armstrong, zdobywając księżyc, powiedział, że „to jest mały krok dla człowieka, ale wielki skok dla ludzkości”? Na to pytanie mogliby odpowiedzieć copywriterzy, którzy są odpowiedzialni za artystyczną i tekstową podbudowę materiałów reklamowych, choć piszą także na przykład przemówienia politykom czy właśnie krótkie, zwięzłe hasła w rodzaju tego, które zostało wykorzystane podczas pierwszej księżycowej przechadzki. Copywriting żywiołowo się rozwija i ciągle przechodzi swoje metamorfozy, ale jedna sprawa się w nim nie zmienia - liczy się nowatorski pomysł oraz umiejętność dostosowania charakteru treści do określonej grupy odbiorców. 

Jakie działania warto podejmować w Content Marketingu?


W czasach, gdy sieć przejęła sporą część reklamowego tortu, copywriterzy rzadziej tworzą artykuły i treści merytoryczne do materiałów drukowanych, a częściej skupiają się na artykułach zgodnych z SEO o merytorycznym czy też blogowym charakterze. Copywriting staje się często także content marketingiem, czyli marketingiem treści, który opiera się na dostarczaniu odbiorcom interesujących materiałów, a nie reklamie opartej na wychwalaniu własnych produktów czy usług. Według współczesnych marketingowych powiedzeń najważniejsze jest nawiązanie z klientem odpowiedniej relacji, bo dopiero wtedy będzie on zainteresowany zakupem właśnie tego produktu, a nie tysiąca innych, dostarczanych przez konkurencyjne firmy. 

 

Działania content marketingowe mogą być oparte na artykułach merytorycznych, umieszczanych na firmowej stronie internetowej. Taki zabieg pozwoli na pokazanie swojego przedsiębiorstwa od eksperckiej strony. Szczególnie cenione przez klientów są różnego rodzaju poradniki - konsumenci lubią firmy, które dzielą się wiedzą. Poza materiałami tekstowymi popularny jest także video Content Marketing, czyli dawanie odbiorcom materiałów filmowych o atrakcyjnym charakterze. Można spróbować samemu wypromować swoją firmę przy pomocy treści copywriterskich, jednak zatrudnienie specjalistów daje gwarancję otrzymania zajmujących tekstów, które są zgodne z zasadami SEO. 

 

Warto postawić na profesjonalnych copywriterów


W naszej agencji reklamowej wiemy, jak wielką moc ma słowo i jak ważny jest dziś marketing treści. Treści krótkie, czyli hasła typowo reklamowe, a może te dłuższe - bardziej merytoryczne, bo pisane dla specjalistów? Nasi copywriterzy każdy temat z przyjemnością rozłożą na części pierwsze, a następnie ubiorą go w odpowiednie słowa i przekażą w dopasowanym, sformułowanym pod kątem odbiorcy, komunikacie marketingowym. Biorąc na warsztat nowy temat, zoptymalizujemy tekst pod kątem nowych algorytmów Google i obowiązujących zasad SEO, użyjemy sztuki perswazji, języka korzyści i jeszcze innych rozwiązań, aby specjalnie dla Państwa marki przygotować świetny content.

Kontakt

Zapraszamy do kontaktu
i na dobrą kawę!

logo sky&sand

Napisz kilka słów o projekcie
by otrzymać niezobowiązującą ofertę

Wypełnij wymagane pola
Wypełnij wymagane pola
*pola wymagane