Projekty graficzne

katalogi, ulotki, banery
standy
stoiska targowe
opakowania

Czy identyfikacja wizualna marki ma znaczenie?

 

Swoje ulubione produkty danych marek często rozpoznajemy z daleka, dzięki interesującej szacie graficznej, która często staje się nieodzownym elementem lokowania marki w świadomości odbiorców. Określony kolor, charakterystyczny font i logo, a może postać, która jednoznacznie kojarzy się z danym produktem? To działania potrzebne do tego, żeby marka wyróżniała się na tle innych przedsiębiorstw. Identyfikacja wizualna firmy opiera się nie tylko na opakowaniach i etykietach, ale także na ulotkach, banerach, katalogach czy standach, wykorzystywanych przy różnego rodzaju targach. Stosując takie materiały, warto postawić na spójność swojego przekazu - firma nie powinna decydować się na ciągły rebranding, ponieważ kodowanie informacji w świadomości konsumenta zwykle trochę trwa. 

 

Niektóre marki i produkty także starzeją się razem ze swoimi klientami. Firmy, które decydują się na zmianę szaty graficznej opakowania, powinny pamiętać o cechach charakterystycznych, które utkwiły w świadomości konsumenta przez wszystkie lata używania danego produktu. Projekt nowego opakowania lub etykiety powinien obejmować najważniejsze elementy identyfikacji wizualnej, np. nazwę produktu, kolor opakowania czy logotyp, do którego klient jest już przyzwyczajony.

 

 

Kreacje graficzne - działania na własną rękę a wynajęcie agencji interaktywnej

 

Prowadząc swoją firmę, każdego dnia i miesiąca dokonuje się szeregu różnego rodzaju wyborów, które mogą mieć wpływ na obroty czy też postrzeganie marki. Działania, takie jak kreacja graficzna, to nie tylko chwilowa fanaberia, ale cała koncepcja marketingowa, która zostaje z firmą na lata. Dlatego samodzielne próby zadbania o całą identyfikację wizualną marki może być zadaniem czasochłonnym oraz bardzo wymagającym. Do poprawnego przygotowania materiałów graficznych potrzebne są zarówno wysokie umiejętności, jak i profesjonalny sprzęt oraz studio. 

 

Tworzenie etykiet, opakowań czy katalogów na własną rękę może być działaniem bardzo frustrującym, a efekt wciąż nie będzie zadowalający. Właściciel firmy zna swoich klientów najlepiej, jednak czasem potrzebna jest zmiana perspektywy, aby dostrzec prawdziwe potrzeby konsumentów oraz określić grupę docelową. W tym celu sięga się po pomoc agencji interaktywnych, które wypracowały przez lata szereg strategii i narzędzi, które pomagają tworzyć materiały graficzne czy tekstowe. Takie elementy są dostosowane do odbiorców oraz mają bardzo estetyczny charakter. 

 

Mówi się często, że klienci „kupują oczami”, dlatego chcą oni mieć do czynienia z dobrze zaprojektowanymi ulotkami, etykietami czy katalogami firmowymi. Korzystny projekt wiąże się z wizualną precyzją, odpowiednim rozmieszczeniem wszystkich elementów graficznych oraz przekazaniem wszystkich najważniejszych informacji o produkcie. 

 

W agencji reklamowej Sky & Sand profesjonalnie zajmujemy się obsługą graficzną marek z różnych branż. Stawiamy na doświadczonych grafików, którzy w porozumieniu z właścicielami firm są w stanie zaprojektować etykiety, ulotki, banery i opakowania, które przyciągną uwagę konsumentów. Wychodzimy z założenia, że poprzez projekty graficzne możliwe jest opowiedzenie zajmujących historii o produktach czy firmach. Kreowanie graficzne to kreowanie marki - z nami Państwa biznes nabierze rumieńców!

Przykładowe realizacje

Kontakt

Zapraszamy do kontaktu
i na dobrą kawę!

logo sky&sand

Napisz kilka słów o projekcie
by otrzymać niezobowiązującą ofertę

Wypełnij wymagane pola
Wypełnij wymagane pola
*pola wymagane