Projekty graficzne
Efektywne kreacje graficzne wyróżniające markę
Identyfikacja wizualna marki ma znaczenie
Ulubione produkty często rozpoznajemy z daleka po określonym kolorze, logo, charakterystycznym foncie lub postaci (brand hero) – to elementy, które od razu kojarzą się z daną marką. Badania neuromarketingowe potwierdzają, że szata graficzna decyduje o sile lokowania marki w świadomości konsumentów. Ponadto sprawia, że Twoja oferta wyróżnia się na tle konkurencji. Warto więc zadbać o spójność przekazu we wszystkich materiałach reklamowych.
Identyfikacja wizualna firmy powinna obejmować opakowania i etykiety produktów, a także ulotki, banery, katalogi, czy standy wykorzystywane na targach. Kodowanie informacji w świadomości konsumenta zwykle trochę trwa, dlatego aby Twoja firma została szybciej i lepiej zapamiętana, powinniśmy zadbać o powtarzalność spójnego przekazu. Zbyt częsty rebranding może zaszkodzić.
Key visual – klucz do spójności
Nie bez powodu mówi się, że klienci „kupują oczami”. Estetycznie zaprojektowane ulotki, etykiety, opakowania czy katalogi firmowe są znacznie chętniej czytane i wybierane przez konsumentów. Projekty graficzne wykonane z wizualną precyzją, odpowiednim rozmieszczeniem treści i elementów graficznych wydają się po prostu bardziej interesujące.
Szata graficzna marki to cała koncepcja marketingowa, która zostaje z firmą na lata. Samodzielne próby zadbania o spójność wszystkich przekazów może być dla przedsiębiorcy wyzwaniem czasochłonnym oraz bardzo wymagającym, gdyż przygotowanie wysokiej jakości materiałów graficznych wymaga umiejętności oraz profesjonalnego sprzętu.
Tworzenie etykiet, opakowań czy katalogów na własną rękę nieraz wzbudza poczucie frustracji, gdyż efekty nie są współmierne z włożonym wysiłkiem i wydatkami. Właściciel firmy zna swoich klientów najlepiej, jednak czasem, żeby iść dalej, potrzebna jest zmiana perspektywy. Współpraca z zespołem specjalistów, którzy przez lata wypracowali szereg strategii i narzędzi, może sprawić, że dostrzeżesz nowe potrzeby konsumentów oraz dokładniej sprecyzujesz grupę docelową.
Odświeżenie identyfikacji wizualnej
Decyzja o zmianie identyfikacji wizualnej powinna być starannie przemyślana. Niektóre marki i produkty starzeją się wraz ze swoimi klientami. Dlatego firmy, które decydują się na odświeżenie szaty graficznej, powinny pamiętać o cechach charakterystycznych, które przez lata utrwaliły się w świadomości konsumentów. Projekt nowego opakowania lub etykiety powinien zawierać najważniejsze elementy identyfikacji wizualnej, np. nazwę produktu, kolor czy logotyp, do którego klient jest już przyzwyczajony.
W agencji marketingowej Sky&Sand profesjonalnie zajmujemy się obsługą graficzną marek z różnych branż. Stawiamy na doświadczonych grafików, którzy w porozumieniu z właścicielami firm są w stanie zaprojektować etykiety, ulotki, banery i opakowania, które skutecznie przyciągają i zatrzymują uwagę. Wychodzimy z założenia, że poprzez projekty graficzne możliwe jest opowiedzenie zajmujących historii o produktach, usługach, czy markach!
Chcesz, żeby Twoja marka była rozpoznawalna? Postaw na spójność generowanego przekazu. Kreowanie graficzne to kreowanie marki – z nami Twój biznes nabierze rumieńców!
Chcesz, żeby Twoja marka była rozpoznawalna? Postaw na spójność generowanego przekazu. Kreowanie graficzne to kreowanie marki – z nami Twój biznes nabierze rumieńców!
Przykładowe realizacje
Kontakt
Zapraszamy do kontaktu i na dobrą kawę!
Napisz kilka słów o projekcie, by otrzymać niezobowiązującą ofertę
*pola wymagane