Klient:
Ampol-Merol, czołowy dystrybutor materiału siewnego, nawozów i środków ochrony roślin
Kontekst:
Aby móc prezentować swoim klientom ofertę nasion, nawozów oraz środków ochrony upraw zbóż, rzepaku, kukurydzy, buraka cukrowego, ziemniaka czy słonecznika, Ampol-Merol we współpracy ze swoimi klientami, zorganizował sieć Demo Farm. Są to plantacje doświadczalne w ramach upraw prowadzonych przez lokalnych przedsiębiorców rolnych. Dzięki temu rolnicy z okolicy mogą zobaczyć po sąsiedzku jak wyglądają uprawy oraz jak działają technologie nawożenia i ochrony proponowane przez Ampol-Merol.
Zadanie:
Opracowanie logotypu oraz identyfikacji wizualnej projektu, architektura, design i administrowanie stroną demo-farma.pl oraz jej bieżąca aktualizacja, opracowywanie filmów poświęconych działaniom na Demo Farmach (m.in. cykle: e-recepta, Tour de Corn, relacje z warsztatów polowych), wsparcie organizacji Warsztatów Polowych
Podjęte działania:
W oparciu o cykl uprawy roślin został opracowany system prezentowania poszczególnych zabiegów (siew, nawożenie, ochrona, lustracje) oparty o prezentację chronologiczną (osie czasu dla każdej Demo Farmy) jak i wpisy merytoryczne dokumentujące podjęte działania.
W zależności od etapu wegetacyjnego danej uprawy są realizowane i opracowywane filmy, w trakcie których eksperci Ampol-Merol pokazują bezpośrednio na polach efekty zaplanowanych wcześniej zabiegów. Nagrania zawierają syntetycznie przekazywane informacje, skierowane do profesjonalnych przedsiębiorców rolnych, bazując głównie o schemat STAR (Situation - Task - Action - Results).
Ważnych wydarzeniem marketingowo opracowywanym przez nasz zespół są Warsztaty Polowe Ampol-Merol. To bezpośrednia okazja do zaproszenia większej liczby aktualnych i potencjalnych klientów do spotkania z ekspertami Ampol-Merol oraz zapoznania ich z najlepszymi odmianami roślin uprawnych oraz nawozów i środków ochrony roślin. Warsztatom towarzyszą m.in. kampanie e-mail marketingowe oraz promocja w mediach społecznościowych.
W ramach projektu Demo Farma zostało dotąd zrealizowane: 76 filmów z cyklu e-recepta, 12 filmów z cyklu Tour de Corn oraz 12 relacji z Warsztatów Polowych Ampol-Merol.